Åska!

Jag hör att de  mullrar till ordentligt där ute. Eller jaa, jag hör min mor skriker entusiastisk att de kommer bli storm/orkan/cyklon/ och att blixten förmodligen kommer slå ner när som helst, vart som helst, förmodligen i vårt hus.
Ja hon säger detta som sagt med entusiasm. Ty detta lär va dagens mest spännande händelse för den semesterfirande modern. Så snart laddar hon upp med stearinljus i hela hemmet ifall proppen skulle gå.
Hon kan ju alltid hoppas.
Min  överraskning för dagen va nog när jag upptäckte att Tilda numera saknar bilddagbok! Starkt Tilda! OM de inte vart för att jag är världens mest nyfikna människa hade min också rykt direkt!

EDERT AV HJÄRTAT SEBASTIAN.

Kommentarer
Postat av: tilda

Är man myndig ska man inte ha nåt konto där ;) (första gången jag får säga att ja, jag är alltså m-y-n-d-i-g xD)

2009-08-10 @ 22:19:28

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0