PROJEKTARBETE



Gustaf III:s regeringstid eller Sveriges ordförandeskap inom den europeiska unionen, vilka utav dessa ämnen ska bli mitt projektarbete. Detta är frågan. Ordförandeskapet är nog mycket lättare ocg klassföreståndarenn verkar gilla det. Men Gustaf III skulle vara så mycket roligare att forska om!
Sex dagar kvar att fila på detta.

Nu ska jag se på Da vinci koden för fjärde gången. För bra för att ratas.
Adjöss!
SJ

Förresten, jag saknar min pärla till blåa cykel. Tänker på den varje dag...

Kommentarer
Postat av: Poppe

Förhoppningsvis har den en vänlig ägare, men troligtvis inte eftersom han/hon stal den xD

2009-08-29 @ 12:32:16
URL: http://poppeistheshit.blogg.se/

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0