peppning

Nu är det slutspurten på sommarlovet och skolångesten kommer smygande...Jag kan dock inte vänta mer! Detta beror inte på att jag längtar såå efter att ta upp en matte C-bok eller sätta tänderna i en bränd morotsbiff, det beror såklart på Grekland! På lördag bär det av och detta ska bli en resa som jag aldrig någonsin kommer att glömma.

På tal om skolan så kollade jag in min studieplan idag och insåg att vår nya naturkunskapslärare såg sådär roligt ut, hoppas hon är trevligare än vad kortet angav xD
Jag såg även att vi blivit av med vår svenskalärare mitt i B-kursen. Det var väl onödigt? Ska även meddela att Sebastian är i tårar efter detta chockbesked.

Idag såg jag Niland tanka sin bil.

/Anna-Matilda

Kommentarer
Postat av: sebbe

s-e-r-i-ö-s-t svenska utan bitte är inte svenska =(=(=(=( ajg ska bli vän med henne på fejjan och övertala henne!

2009-08-17 @ 23:18:27
Postat av: Romme

Vi ska få en lärare från sincan!! Hur är världen skapt?

2009-08-18 @ 14:35:07
Postat av: sebbe

flumskki hur vet du=?

2009-08-18 @ 17:12:14

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0