MAT

Väl hemma från stranden ropade magen efter föda. jag försökte leta fram maträtter ur mitt register: spaghetti, bacon, smörgås, tevatten, fruktsallad, knäck, utan att hitta något passande.
Men så, voilà, kom jag på att jag kunde göra varma mackor sedan en tid tillbaka. Även fast det är som mackor, fast varma känns det så mycket proffisionellare och matigare när de har varit i ugnen. Alltså slängde jag in tre stycken i ugnen och luta mig tillbaka vid datorn. En halvtimme senare funderar jag på varför folk inte kan vänta med sina jävla påskbrasor till påsk då de stinker bajs, men upptäcker till min förvåning att det luktar från ugnen. Men hungrig som man var slängde jag i mig alla tre cancerbrända mackorna, med ett ännu sämre matlagningssjälvförtroende än innan.

En botten jag inte trodde fanns nåddes.

SJ

Kommentarer
Postat av: tilda

du får fjäska med Romme ;)

2009-08-20 @ 17:56:58
Postat av: sebbe

haha rommes matlagning A 100 poäng ska vi köra de här året!

2009-08-20 @ 21:59:21

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0