en vecka, 300 000 timmar

Ja, jag fyller år på lördag men det verkar inte bli någon lördag! Det känns seriöst som om denna dagen har bestått av 30 timmar hittills och den har 30 mer att ge...Denna veckan kommer gå så otrooligt långsamt. Men sen, sen när det väl blir lördag, då är det fest!

För att få denna veckan att agera som en snigel som i alla fall skyndar sig till bussen så har jag en del inplanerat. Imorgon ska jag hälsa på den kära överläkaren på ortopeden igen...Detta tror jag är tredje gången som jag ska hälsa på denna människa och jag förstår inte varför. Varje gång jag har varit hos honom blir jag bara nedstämd eftersom varje besök resulterar i att han inte kommer på nåt vettigt förutom att jag ska träna sjukgymnastik. Men om man nu har tränat sjukgymnastik sen man var 14-15 år och axeln faktiskt fortfarande går jättemycket ur led så kanske det är dags att börja fundera i nya banor?
Jag förväntar mig alltså inga mirakel imorgon.

På torsdag ska jag till Göteborg. Jag ska köra bil dit och när jag kommer fram ska jag också köra bil...Dock kommer det vara halare på detta ställe.Del två av fyra i dramakomedin "Anna-Matildas försök till körkort" ska alltså avklaras. Önska mig lycka till.

På fredag är det ännu en gång kroppen som står i fokus. Denna gången är det ryggen som ska få sig en omgång. Efter naprapatbesöket är det dags att starta upp med körskolan igen efter 3 veckors uppehåll.

Sådär, nu fick ni mitt liv på ett silverfat.

See you later, crocodiles!

/Tilda

Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0