DEFFA IS THE WORD

Ååå jag bara väntar på att bli hungrig. Mammas tacosallad bara står där i kylskåpet och väntar  på mig! Hur svårt kan det va? P R E S S A  S E B A S T I A N !

Idag har jag badat med Terror, Dj-Lapesh and lady Uggel. Coola som få satt vi där i det stilla dugget och var lyckliga. David gav mig tipset att jag skulle börja deffa  nu när jag slutar badmintonen. Alltså, sitta hemma och fetta i mig chips, fläsk, och pizza i syfte att skaffa mig något mellan skinnet och benen. Något att bygga muskler på, vem vill inte ha en fet käkmuskel liksom? Eller kunna snurra 360 grader med  lilltån?

-Händer ikväll sebastian då?
- Nej inget speciellt, ska hem och deffa bara lite.

Låter helt okej.
SJ

Kommentarer
Postat av: Poppe

Låter FETT nice :D

2009-08-29 @ 12:33:50
URL: http://poppeistheshit.blogg.se/

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0