Dagens bratwurst.

Kärälskliga bloggläsare!

Idag vill jag presentera en ny utnämnelse på denna bloggen. Momentet komer att kallas "dagens bratwurst" och ges till människor som förgyllt min vardag eller satt in pengar på kontonr. 3932649, glöm dock inte att bifoga namn. Typ.
Idag vill jag själv ge mig en gyllene bratwurst dels för jag för tredje dagen i rad gått upp kvart i fem pch arbetat åtta timmar, dels för att jag instiftade denna prestigefyllda utmärkelse som kommer sätta guldkant på mina medmänniskors liv. Natuligtvis.
Jag hoppas aven att ni alla förstår och jag per automatik är stormästare över den gyllene bratwurstorden nu. Ingen annan.

Men idag är jag villig att dela min bratwurst med megakillen som skrev en recension på prisjakt.se om mobilen jag vill köpa(sony ericsson w508). De va nog den bästa mobilrecensionen jag någonsin läst i hela mitt liv. Mer sånna människor till världen tack!
ENJOY.

Smärt å smidig!
Grymt snygg i vit.
Brett mellan knappar = underlättar när man sms:ar.
Batteriet är bättre än det som att i min gamla opel vectra, betydligt mindre också.

Kamera å sånnt jocks är ointressant, köp en riktig kamera istället.
Enda som jag kan klaga på (i-landsproblem) är att uttaget sitter på sidan som på typ alla ericsson mobiler och inte undertill. Förstår inte poängen med det. Kör dock Ipod så berör mig ändå inte.

Skoj med extraskal som man får med. Fick dock det blommiga med fjärilar på ("jippi") så det lär ju tyvärr bara samla damm tillsammans med andra kablar, bruxar, en sjukt liten vetekudde (ingen aning hur den hamnat där) å annat skräp som kommer att ligga där till nästa istid har dragit förbi.

Jo, en annan sak också. Hade svårigheter att få upp skalet på baksidan för att sätta in sim-kortet. Jag övervägde seriöst terroristsabotage eftersom det tog mig typ 10 min att få upp skalet. Såg framför mig hur det satt någon i ett fjärran land å flinade åt mina patetiska försöka att bända upp skalet samtidigt som jag tänkte att nu närsomhelst går skiten sönder. Att ta i beaktning dock är att jag har finmotorik som en 86 åring med parkinson som precis av misstag har limmat ihop fingrarna.

För typ 2100 så är den sjukligt prisvärd, köp 2 vetja!


SJ

Kommentarer
Postat av: tilda

Jag vill gifta mig med denna kille!!! xD <3

2009-08-13 @ 19:52:40

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0