Bonjour

Bonjour. Bonjour Fisk. Nej jag vill inte med detta förtydliga min stora vördnad genetemot  fiskarna i samhället. Jag nämner bara dagens maträtt på Ackneberg. Det säger nog allt.

Det faktum att mina inlägg sakta men säkert dränker denna bloggen och ruinerar den på på det lilla stoft av intellekt som mina vänner trots allt bär på, är inget som bekymrar mig. Men kanske er.

Annars har jag tagit första bilturen med alex efter skolan, han körde som en gud. Väl hemma blev jag pånytt påmind om hur efter jag ligger med det där kortet, då Robert lunka förbi med intyget att han hade klarat körkortet.
Fuck him.
Försvarsmekanismerna arbetar för fullt genom att övertyga mig att jag är en sann miljövänn som, faktiskt vägrar att ta körkortet i ren protest mot utsläppen.
Och det är jag också. Jag svär.

Nu ska suderas
eder tillgifne sebastian

Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0