tillfälligt räddade av gonggongen

Idag hade jag, Lisa och Romme muntligt italienskaprov. När vi precis ska gå in för att slaktas så drar brandlarmet igång. Jag tror inte på ödet men jag tror att detta var ett desperat försök av det att visa att jag inte är menad för italienskaprov.
Vi fick dock göra provet senare men vi slapp en italienskalektion på det, alltid nåt.

Efter detta bar det av till östraboteatern och esteternas dansarbete. Jag tycker att dans är så tråååkigt och när de höll på att åla omkring på golvet så somnade jag till lite då och då. Det som gjorde det värt allt va ju de 2 sköna killarna som var så mycket bättre än alla andra...Lisas och min nya favoritsport: manlig balett!

Till sist en skandal på Sund: Honungen är slut! Denna katastrof upptäcktes när mitt rykande mangote var drickbart...det finns bara ett ord för detta: i-l-l-a !


/Totiloldoda (ett fan av rövarspråket, jag menar om man har haft ork att lära sig det kan man ju lika väl använda det;)


Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0