Synsk inte sundsk

Jag ska dock inte försumma mina ord i denna blogg för franskaplugg, ICKE!
Vad glada ni blev, eller hur? :) Nähe men skit i det då!
Ibland känner jag mig synsk.. idag när jag promenerade på kungsgatan efter skolan träffa jag Stenegårdis. Det märkliga var att sekunderna före tänkte jag "tänk jag träffar sarah" och vipps när jag tittar upp så går hon där. Hon tänkte precis samma sak innan vi möttes,  sa hon, Och detta har hänt tre gånger på väldig kort tid!
Jag funderar stakt på att sommarjobba som zigienar-siare på kampenhof i sommar heehe! alternativt lycktstolpe :P

Nu ska jag plugga franska=maintenant je vais étudier fracais.
/esset i leken.

ps. lyssnar på bobban idag för han sluddrar så härligt gott när han sjunger hehe :P
From Jamaica to the wooooooooooooooooooorld, this is looooove!
bob sinclar<3


Kommentarer
Postat av: Särh plockar bär

haha det måste vara ödet;) Skit lustigt:D haha. Jag kan joina dig som zigienar-siare, jag kan vara papperskorgen som står bredvid dig

2009-04-28 @ 20:42:05
Postat av: Särh plockar bär

haha det måste vara ödet;) Skit lustigt:D haha. Jag kan joina dig som zigienar-siare, jag kan vara papperskorgen som står bredvid dig

2009-04-28 @ 20:43:25
Postat av: Anonym

jaa då e sommarn rädddad! ;)

2009-04-28 @ 21:31:44
Postat av: sebbe

jag skrev det ovanför ja:P

2009-04-28 @ 21:32:39

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0