solen steker mitt vita fejs

min to do  list  för idag à la blondinbella.
  • går upp vid halv tio
  • sitter vid datorn och smsar vilt efter att jag och LUFarna va med i bohuslänningen idag :D
  • duschar och sätter mig i solen lite med en smörgås
    och jag tänker göra...
  • gå ner till stan och fika med sarah
  • hem igen trycka i mig lite föda
  • träna mina knattisar i badminton
  • eventuellt gå på gruppmöte med folkpartiet, där raffe steeeen e med! haha
  • TV säkert :P
  •  och avslutar dagen med ett parti quadrapop<3 haha!

    seeesesesse och hörseses!
    /er sebastian
    ps ursäkta för eventuella tempusfel men jag orkar inte bry mig xD ds.

Kommentarer
Postat av: tilda

det bästa avslutet på dagen ! Jag vill också ha!

2009-04-06 @ 12:34:19

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0