sista dagen innan han måste ta vara på sig själv !

Imorgon fyller Sebastian 18, den första i eye damages historia som gör detta.
Jag längtar verkligen till imorgon. Vi ska ha en liten "grillfest" för honom med trevligt folk, kan det bli bättre? Jag längtar verkligen efter att få träffa lite folk så det ska bli hur kul som helst. Vi tackar Lisa för att ha fixat detta<3

Jag måste bara berätta om mitt möte på stan!
Jag och Mollie satt på en bänk då Gudrun Schyman (henne skyr man gärna) kom fram:

Gudrun kommer fram till mig, blänger lite på Mollie, och försöker ge mig 3 lappar. En om FI, en om 1a maj och en om eu-valet. (det ska tilläggas att jag varken är vänster eller feminist)

Gudrun: DU ska väl rösta till EUparlamentsvalet?
Jag(med oväntat trevlig röst): Nej, jag är tyvärr inte 18 än så det blir lite svårt.
Gudrun,(surt) :......men du har väl föräldrar som är över 18!
Jag (fortfarande väldigt lugn och tydlig): Jo, men du får väl prata med dem då.

Hon går surt iväg med bestämda steg.

Ett tips: Om du vill ha iaf någon röst så kan du ju prova med att vara lite trevlig och försöka locka istället för att bli sur, kärring!


/FImotståndaren Anna-Matilda

Kommentarer
Postat av: sebbe

tack tildur och lisis :D Ni är bäst<3

2009-04-17 @ 19:11:45
Postat av: tilda

Tacka Lisa för fixandet!

2009-04-17 @ 21:04:07
Postat av: Stoffe

Älska Gudrun! xD

2009-04-18 @ 11:34:47
Postat av: tilda

Hon är.......mysig

2009-04-18 @ 16:48:24

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0