Krooogen!

Igår satte jag som första medlem av Eye damage sekten. ner min bägge fötter på harrys dansgolv!
Och där shejjjka jag i 3 och en halv timme, fyfaan kunde knappt prata, så  hes var jag efter att skrikit så länge. Men ska de va, så SKA de va. Mitt motto =)
Vattnet som jag tillslut fick vid halv två på donkan, var underbart! Jag var verkligen i sjunde himlen när jag äntligen fick något att dricka.
Skulle dock vart kul om hela sekten kunde vart med igår :'(

Idag har jag och lapeshk för övrigt tagit vårt första dopp på Ulvön. Det var hutigt. Jag kompensera dock denna överdrivna hurtighet med att sluka en hel påse dumle själv efteråt.
Men det är trots allt lördag.End of dicussion.


/sebastian

Kommentarer
Postat av: tilda

Jag förlåter sina dumlesynder iaf...Är just nu i full gång med att trycka i mig en hel plopp-påse;p

2009-04-26 @ 12:00:12

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0