inte alls gilla

Jag gillar SP2Es engelskalärare. Hon är den första som jag känner har varit på riktigt...Men nu måste jag ändå få lätta mitt hjärta och säga att denna grejen om författare inte var hennes bästa idé! Räckte med att jag tittade på den där, liggades på köksstolen, så blev jag på dåligt humör.

Utöver detta ska jag även meddela att även jag nu har fått smaka på påskgodis efter att ha frisknat till...Var kanske inte mitt smartaste drag att vräka i mig godis ,när min kost de senaste dagarna varit något begränsad, men det var det valet jag gjorde. Nu ligger jag är med magknip och är lite småsur på mig själv, men sånt får man ta.

/Anna-Matilda och Mollie i soffan på Sund

Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0