Göteborg/tacos/tunnbad

Bonjour mes amis!
gårdagen var fylld av spänning med tanke på att man inte visste vad som skulle hända här näst!
eyedamae:arna brukar annars spika ett schema och sedan följa de slaviskt. Men icke, jag försov mig så jag kunde inte hänga med på barbro jönsson målet, och romme befinner sig fortfarande antagligen fri fot någonstans bland sunningens boysonbärsnår!

Men trots detta hade jag lisa och tilda en ljuvlig stund i den 35 gradiga badtunnan på kvällen efter att ha avnjutit en tacomiddag! detta måste göras om :D
sedan helt random stack jag till fjortisarna hemma hos josefine innan jag stack hem.

Vår tid på jorden är snart förbi, så det gäller att disponera den väl!
/zebaztian-özkan


Kommentarer
Postat av: tilda

antar att den vackra raden där nere var till min gamla präst xD

2009-04-09 @ 18:45:27
Postat av: sebbo

helt klart!

2009-04-09 @ 19:14:48
Postat av: malle

"vår tid på jorden är snart förbi, så det gäller att disponera den väl!" Ännu ett bevis för att man INTE ska dega bort en hel dag!

2009-04-09 @ 22:08:36
URL: http://malinsundberg.blogg.se/
Postat av: SEBBO

vi har alla emot oss malin -.-'

2009-04-09 @ 23:12:37

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0