en blandras av kändisar

Den 17 september 2008 sa en att jag var lika Nina Persson. Någon gång nyss 2009 sa en helt annan person samma sak...Lite stört för det tycker ju inte jag men vem vet, man kanske kan lyckas nån gång i halvåret x)

Har även en länk mellan mig och Lykke Li (gillar inte musiken men är inte det som är grejen nu). Såg en intervju för en stund sen och där avslöjade hon (haha låter som världens avslöjande om att hon varit ihop med presidenten eller nåt..inte för att jag varit det men..hmm..nej nu kom jag ifrån ämnet här x) att hennes axel går ur led ibland där hon slår för hårt på cymbalen.

Ja, min axel går ju ur led ett 10tal gånger per dag så jag kände kopplingen där.

God natt folke(t)

/ en övertrött Anna-Matilda utan ett liv att ta hand om

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är tydligen inte helt ovanligt att folks axlar går ur led, det gör en kompis också:P

2009-04-05 @ 21:20:11
Postat av: tilda

ännu ett tecken på min normalitet;)

2009-04-05 @ 23:32:27

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0