Direkt från agnebergs översta våning!

Min franska (Einska) har avlöpt väl, och nu funderar jag starkt på att köpa ett piggare liv innan livskunskapen (red bull på willys).
Annars hade jag världens drömsömn när jag somnade om i morse. Drömde att jag hitta en gammal telefon där jag hade fått sms från någon Eleonore från badmintonklubben. Faan jag vet att hon inte existerar, ändå tvekar jag. OM någon känner en avdankad badmintonstjärna vid namn eleonor, call me! Vi e nog meningen för varandra ska ni se ;)



Annars hittade jag min citronsaft citronburk i handfatat i morse. Smått irriiterad frågar jag vem som snyltar på den och mamma svarar "jag använder den efter att jag tvättat håret för det blir så mjukt och naturligt".
Wannabe.
/´sebastihian


Kommentarer
Postat av: Lapeshistan

haha citron i håret är nya innegrejjen! sebbelito tha trendsetter ;)

2009-05-04 @ 21:30:55

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0