bättre dagar har funnits

hejhej bland hallonsnåren!
Jag har haft en märklig dag. en dag som mitt huvud har tumlat omkring värre än i en centrifug .... :/
Man vet inte vad man känner tycker, ja man vet knappt någonting alls. En sak vet jag dock, att Uddevallas svar på blondinbella har fötts med den überroliga bloggen poppeistheshit.blogg.se by therese (poppe) lundberg. LÄs den och njuuut :)
Bättre dagar har passerat i mitt liv men jag tänker inte vara bitter och se tillbaka på allt kul och hur dåligt det är nu--------------> jag ska blicka framåt till en lysande framtid som jag inbillar mig att jag kommer få.

detta var allt *bockar*^
/sebbiennskijj

Kommentarer
Postat av: tilda

som du kommer få:)

2009-04-06 @ 16:58:50
Postat av: Romme

Som vi eyedmgnördar kommer ge dig =)

2009-04-06 @ 22:54:02
Postat av: Poppe

man tackar för reklamen ;)

2009-04-07 @ 10:55:18
URL: http://poppeistheshit.blogg.se/

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0