another day another drama...

Hej, Hej
I trappan innan jag stack till bussen i morse frågade jag en sarkastisk retorisk fråga till min moder: Måste  livet vara så jävla härligt hela tiden? Det återspeglar hela min världsuppfattning denna dag.

Jag har kommit på att jag är stressad. jag tänker bara negativt och har svårt att fokusera i skolan och hemma, och blir alltför ofta handlingsförlamad. Jag googla på stress sympton och det var som att de beskrev mig på pricken!
haha nu vet jag var problemet ligger och hur jag ska tackla det i allafall.

Väl i skolan fick jag ett smärre utbrott för att jag inte hitta matteboken. Om jag skulle vart en kvinna skulle jag skyllt på PMS, men det blir ju svårt...
Men imorgon kommer en ny dag med nya möjlgheter! och tacka för det, speciellt ni som utgör min omgivning ;)

tack och förlåt mig
sebastian

Kommentarer
Postat av: tilda

imorgon ska vi vara så där äckligt irriterande lyckliga;)

2009-04-15 @ 20:17:35

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0