annandag påsk!

Godmorgon ärade pöbel!
idag vaknade jag utav min själsfrände och BFF undulat Gustaves morgonsång :) han bukar va tyst men de va liksom att han sa "ligg inte där och slösa bort din sista dag på lovet"
han är en vis man han.

Idag ska jag, sofia, david och poppe dra upp till uggelhults skogar för en klassisk picknick. men innan dess ska vi slänga ihop drömtårta eller nått :). Hoppas bara vädret slutar snåla på solstrålar. Sedan blir det träning och innan jag sluter mina ögon för denna dagen ska jag hinna med och kolla över min hemtenta i  psykologi...

la vie est danoise=livet är danskt

/sebastian

Kommentarer
Postat av: Poppe

Picknicken var fett nice :D Och kakorna också :D

2009-04-15 @ 13:58:24
URL: http://poppeistheshit.blogg.se/

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0